DIGITAL SKILLS: UNLOCKING THE INFORMATION SOCIETY

Opublikowano:

Współczesne społeczeństwo coraz częściej określa się mianem społeczeństwa informacyjnego. Żyjemy w świecie technologii, w którym dostęp do informacji stał się niezwykle łatwy. Problemem  jest jedynie poziom kompetencji, który albo umożliwia albo utrudnia możliwość korzystania z informacji i wykorzystania ich w codziennym życiu. W materiale dokonano analizy  możliwości jakie niesie otwarty dostęp do informacji, oraz wskazano kompetencje, które umożliwiają celowe i świadome korzystanie z nich. Autor szczegółowo omówił zagadnienia związane z wykorzystaniem mediów i technologii na co dzień. Oceny dokonał na podstawie obszernej analizy poziomu kompetencji i umiejętności  korzystania z Internetu mieszkańców Holandii.

Identyfikator dokumentu cyfrowego:
DOI: 10.1080/1369118X.2016.1235719
Autor:
Susan O’Donnell
Wydawca:
University of New Brunswick
Rok wydania:
2017
Typ zasobu:
recenzja
Język:
angielski
Format:
pdf

Szanowni Państwo,

W związku z obowiązującym od 25 maja rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016 - 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem ich danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako RODO, GDPR lub Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych) - Prosimy o zapoznanie się z niniejszą informacją. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych oraz przekazujemy informacje o tzw. cookies.

Klikając "Przejdź do strony" lub zamykając okno, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody.

W związku z powyższym, w Polityce prywatności znajdziecie Państwo informacje dotyczące przetwarzania Państwa danych osobowych przez Stowarzyszenie Miasta w Internecie z siedzibą w Tarnowie, ul. Krakowska 11a oraz zasady, na jakich będzie się to obecnie odbywać.
Niniejsza informacja nie wymaga od Państwa żadnych dodatkowych działań.

Pełna informacja