EXECUTIVE SUMMARY OF 2ND SURVEY OF SCHOOLS: ICT IN EDUCATION. OBJECTIVE 2: MODEL FOR A ‘HIGHLY EQUIPPED AND CONNECTED CLASSROOM’
Opublikowano:Edukacja cyfrowa jest dziś elementem procesu kształcenia, który umożliwia aktywne uczestnictwo w cyfrowej rzeczywistości. Kształtowanie kompetencji, które pozwolą na dopasowanie się do oczekiwań jakie niesie ekspansja technologii stało się kluczowym wyzwaniem z jakim mierzą się nauczyciele, rodzice i dzieci. System oświaty musi dopasowywać narzędzia i metody kształcenia do potrzeb życia i pracy w erze szybkich zmian cyfrowych. Publikowany raport zawiera odpowiedź na wiele pytań dotyczących aktualnych i planowanych działań na rzecz wspierania i rozwoju cyfryzacji w edukacji. Wskazuje sposób w jaki systemy kształcenia i szkolenia mogą wykorzystywać innowacje i technologie cyfrowe oraz wspierać rozwój niezwykle ważnych współcześnie kompetencji cyfrowych.
doi: 10.2759/225159
Komisja Europejska, Dyrekcja Generalna ds Sieci Komunikacyjnych, Deloitte, Ipsos MORI
Biuro Publikacji Komisji Europejskiej
2019
Luksemburg
dokument Komisji Europejskiej
angielski
978-92-79-99683-2