OPINIA O KSIĄŻCE DR MARZENY ŻYLIŃSKIEJ „NEURODYDAKTYKA. NAUCZANIE I UCZENIE SIĘ PRZYJAZNE MÓZGOWI”.
Opublikowano:Edukacja jest elementem rozwoju. Kształtuje i wychowuje człowieka na wszystkich etapach rozwoju. Niezwykle ważne jest wiec odpowiedzialne dostarczanie wartościowych treści, które umożliwią prowadzenie procesu nabywania wiedzy i umiejętności w prawidłowy sposób. W publikowanym liście, skierowanym do Pani Joanny Kluzik-Rostkowskiej, Minister Edukacji, Komitet Neurobiologii Polskiej Akademii Nauk poddaje pod wątpliwość wiedzę i autorki książki „Neurodydaktyka. Nauczanie i uczenie się przyjazne mózgowi” na tematy związane z zagadnieniem omawianym w publikacji. Autorzy listu zwracają się z prośbą do Ministra Edukacji o pojęcie działań , które będą zapobiegać rozpowszechnianiu nierzetelnej wiedzy i niezgodnych z nauką informacji.
http://www.kneurobiologii.pan.pl/images/stories/List%20do%20Minister%20Edukacji%20z%20opinia%20o%20ksiazce%20Neuroedukacja.pdf
Jerzy Mozrzymas
Andrzej Wróbel
Komitet Neurobiologii Polskiej Akademii Nauk
2015
Warszawa
recenzja
polski