EDUKACJA ZDALNA W CZASACH COVID – 19. RAPORT Z BADANIA

Opublikowano:

Temat nauczania zdalnego budzi wiele kontrowersji. Dziś w dobie pandemii zarówno uczniowie, nauczyciele jak i rodzice stanęli przed realnym problemem związanym z realizacją edukacji na odległość. Pomimo, iż z duża część społeczeństwa sprawnie funkcjonuje w wirtualnej przestrzeni i na co dzień korzysta z nowoczesnych narzędzi, przeniesienie niemal z dnia na dzień edukacji do sieci przysporzyło wielu problemów. Publikowany raport zawiera analizę sytuacji z jaką mają dziś do czynienia polskie szkoły. Obrazuje wyzwania z jakimi mierzą się na co dzień wszyscy, zaangażowani w prace zdalną i pokazuje możliwości jakie otwierają się przed tymi, którzy w innowacji widzą szansę i nowe perspektywy edukacyjne. Sporządzony na podstawie analizy badań raport zawiera również wnioski i rekomendacje odnoszące się do działań, jakie należy podejmować w celu niwelowania problemów z jakimi na co dzień borykają się uczniowie i nauczyciele w związku z koniecznością realizacji nauczania online.

Autor:
Marlena Plebańska, Małgorzata Sieńczewska, Aleksandra Szyller
Wydawca:
Wydział Pedagogiczny Uniwersytetu Warszawskiego
Rok wydania:
2020
Miejsce wydania:
Warszawa
Typ zasobu:
raport z badań
Język:
polski
Format:
pdf