NAUCZANIE MIĘDZYPRZEDMIOTOWE - SPOSTRZEŻENIA PRAKTYKÓW. ZESTAWIENIE WYNIKÓW DRUGIEGO BADANIA KWESTIONARIUSZOWEGO W RAMACH PROJEKTU CROSSCUT

Opublikowano:

CROSSCUT to projekt, który ma na celu stworzenie narzędzi wspierających wdrożenie i upowszechnianie nauczania międzyprzedmiotowego w szkołach. Publikowany raport został przygotowany w ramach projektu CROSSCUT i stanowi kontynuację wstępnie przeprowadzonego badania sytuacyjnego. Omówiono w nim kolejne etapy realizacji projektu i wyniki badań, które umożliwiają uzyskanie informacji  z  poszczególnych  obszarów  tematycznych  kwestionariusza  CROSSCUT. W publikacji dokonano analizy czynników sprzyjających nauczaniu międzyprzedmiotowemu i utrudniających nauczanie międzyprzedmiotowe oraz  zawarto informacje kluczowe dla procesu przygotowania platformy e-learningowej dla nauczycieli, która umożliwi adaptację procesu nauczania do zmian zachodzących w społeczeństwie . Wnioski z prowadzonych badań mogą przyczynić się do budowania ram kompetencyjnych oraz ustrukturyzowania aspektów nauczania i uczenia się międzyprzedmiotowego.

Identyfikator dokumentu cyfrowego:
http://www.ibe.edu.pl/download/crosscut/Nauczanie-miedzyprzedmiotowe-spostrzezenia-praktykow.pdf
Autor:
Tomasz Greczyło, Michał Rostworowski
Wydawca:
Instytut Badań Edukacyjnych
Rok wydania:
2019
Miejsce wydania:
Warszawa
Typ zasobu:
raport z badań
Język:
polski
ISBN:
978-83-952395-9-5
Format:
pdf