Edukacja w modelu STEAM. Przewodnik dla nauczycieli
Marlena Plebańska, Witold Kołodzieczyk
STEAMedukacja
Współczesna szkoła mierzy się z wieloma wyzwaniami jakie niesie cyfryzacja. Współczesne dzieci mają dostęp do narzędzi cyfrowych niemal od kołyski więc można odnieść wrażenie, że wchodząc w etap edukacyjny posługują się narzędziami technologii cyfrowej niezwykle sprawnie. Pandemia, która sprawiła, że szkoły musiały zmienić metody pracy i przenieść swoją działalność edukacyjną na platformy interne...
Czym jest STEAM?
Artur Krawczyk, Oktawia Gorzeńska
Projekt Zmiana
System oświaty ewoluuje, dopasowuje metody i narzędzia pracy do potrzeb zmieniającej się cyfrowo rzeczywistości. Autorzy „Projektu Zmiana” w ramach cyklicznych spotkań podejmują tematy dotyczące współczesnej szkoły i zmian jakie w niej zachodzą. Publikowany materiał wyjaśnia czym jest STEAM, narzędzie, które we współczesnym systemie oświaty umożliwia zdobywanie wiedzy i umiejętności w atrakcyjny d...
STEAM w klasie. Jak to zrobić?
Artur Krawczyk, Oktawia Gorzeńska
Projekt Zmiana
Edukacja jest stałym i ważnym elementem życia każdego człowieka a rozważania na jej temat podejmują zarówno praktycy jak i laicy w dziedzinie. Autorzy „Projektu Zmiana” w ramach cyklicznych spotkań poruszają tematy związane z systemem oświaty, współczesną szkołą i problematyką powiązaną z dydaktyką. W publikowanych podcastach zainteresowani mogą znaleźć zarówno ciekawe informacje dotyczące edukacj...
Digital Education Action Plan (2021-2027) - Resetting education and training for the digital age
Pandemia związana z rozprzestrzenianiem się wirusa COVID-19, z którą boryka się dziś świat, zmieniła sposób funkcjonowania człowieka i gospodarki. Nowoczesne technologie, które systematycznie wkraczały w kolejne obszary, dziś stały się dziś kluczowymi elementami, które umożliwiają funkcjonowanie i rozwiązywanie codziennym problemów. Narzędzia technologii cyfrowej zmieniły sposób pracy, nauki i roz...