Biblioteka Cyfrowa

Sześć mitów na temat wykorzystania nowych technologii w szkole

Sześć mitów na temat wykorzystania nowych technologii w szkole

Najczęściej ilu ludzi tyle opinii na dany temat. Dziś toczy się wiele dyskusji na temat nowoczesnych technologii, możliwości ich wykorzystania, szans i zagrożeń jakie się z nimi ważą. Autor artykułu postanowił skonfrontować mity powstałe wokół wykorzystania nowoczesnych narzędzi w szkole, z najnowszymi wynikami badań w tym zakresie. Poruszył temat cyfrowych tubylców i cyfrowych imigrantów i schara...

Nastolatki wobec internetu

Nastolatki wobec internetu

Instytut badawczy NASK od lat prowadzi badania dotyczące zachowań i postaw w sieci. Publikacja Nastolatki wobec Internetu pod redakcją Macieja Tanasia to naukowe i eksperckie spojrzenie na specyfikę funkcjonowania nastolatków, cyfrowych tubylców, dla których życie online stanowi istotną część ich rzeczywistości. Książka podzielona została na dwie części. Pierwsza nosi tytuł Nastolatki 2.0 i w zna...

Szanowni Państwo,

W związku z obowiązującym od 25 maja rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016 - 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem ich danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako RODO, GDPR lub Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych) - Prosimy o zapoznanie się z niniejszą informacją. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych oraz przekazujemy informacje o tzw. cookies.

Klikając "Przejdź do strony" lub zamykając okno, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody.

W związku z powyższym, w Polityce prywatności znajdziecie Państwo informacje dotyczące przetwarzania Państwa danych osobowych przez Stowarzyszenie Miasta w Internecie z siedzibą w Tarnowie, ul. Krakowska 11a oraz zasady, na jakich będzie się to obecnie odbywać.
Niniejsza informacja nie wymaga od Państwa żadnych dodatkowych działań.

Pełna informacja