„e-mentor” nr 4 (16) październik 2006
"E-mentor" to dwumiesięcznik naukowy wydawany przez Szkołę Główną Handlową w Warszawie oraz Fundację Promocji i Akredytacji Kierunków Ekonomicznych poruszający zagadnienia związane z e-edukacją, zarządzaniem wiedzą, e-biznesem, kształceniem ustawicznym oraz metodami, formami i programami kształcenia na kierunkach ekonomicznych. W prezentowanym numerze znalazło się wiele artykułów, felietonów oraz ...
Raport końcowy. Ewaluacja zapotrzebowania na instrumenty wsparcia e-biznesu
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
Konieczność oceny stanu sektora rozwoju e-biznesu oraz potrzeb krajowych przedsiębiorstw w zakresie wsparcia działalności e-biznesowej z uwzględnieniem procesów globalnych i trendów ogólnoświatowych, które mają wpływ na kierunek rozwoju przyczyniła się do powstania niniejszego raportu. Przeprowadzone badania miały na celu zarówno wskazanie zjawisk dominujących i niszowych, jak i pokazanie dynamiki...