Biblioteka Cyfrowa

E-SPORT 2020  – Biznes – Rynek pracy – Edukacjaraport z badań

E-SPORT 2020 – Biznes – Rynek pracy – Edukacja

Marek Banaszak, Filip Gruszczyński, Jakub Hodowany, Krzysztof Patkowski, Agnieszka Walczak

Collegium Da Vinci w Poznaniu

Nowoczesne technologie dynamicznie wkraczają w kolejne obszary aktywności człowieka. W publikacji dokonano charakterystyki kolejnego obszaru, e-sportu, który przenosi działania branży do przestrzeni wirtualnej. Publikowany raport zawiera informacje na temat stanu gałęzi działalności e-sportowej w Polsce. Omówiono w nim zagadnienia dotyczące specyfiki działalności, zebrano informacje dotyczące bran...

Szanowni Państwo,

W związku z obowiązującym od 25 maja rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016 - 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem ich danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako RODO, GDPR lub Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych) - Prosimy o zapoznanie się z niniejszą informacją. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych oraz przekazujemy informacje o tzw. cookies.

Klikając "Przejdź do strony" lub zamykając okno, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody.

W związku z powyższym, w Polityce prywatności znajdziecie Państwo informacje dotyczące przetwarzania Państwa danych osobowych przez Stowarzyszenie Miasta w Internecie z siedzibą w Tarnowie, ul. Krakowska 11a oraz zasady, na jakich będzie się to obecnie odbywać.
Niniejsza informacja nie wymaga od Państwa żadnych dodatkowych działań.

Pełna informacja