Biblioteka Cyfrowa

Gry wideo w środowisku rodzinnym. Diagnoza i rekomendacjeksiążka

Gry wideo w środowisku rodzinnym. Diagnoza i rekomendacje

Damian Gałuszka

Wydawnictwo LIBRON – Filip Lohner

Człowiek od pokoleń poszukiwał różnych form rozrywki. Gry z uwagi na szeroki wachlarz możliwości jakie oferują stanowiły jedną z nich. Każdy niezależnie od wieku i zainteresowań mógł znaleźć coś dla siebie. Dużą popularnością cieszyły się zarówno gry, które angażowały gracza fizycznie jak i te, które wymuszały aktywność umysłową. Dziś popularną formą urozmaicania czasu stały się gry komputerowe, k...

Gry wideo w perspektywie edukacji pozaformalnej i formalnejartykuł naukowy

Gry wideo w perspektywie edukacji pozaformalnej i formalnej

Damian Gałuszka

Krakowska Akademia im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego / Oficyna Wydawnicza AFM KAAFM

Gry od dawna stanowiły jedną z najbardziej popularnych form rozrywki. Dziś dzięki, lub za przyczyną ekspansji nowoczesnych technologii zmieniła się ich forma. Popularność zyskują gry komputerowe, które trafiają do coraz szerszej rzeszy odbiorców, zarówno dzieci, młodzieży, osób dorosłych jak i seniorów. Producenci dostosowują produkty do potrzeb użytkowników. W publikacji dokonano analizy trendów ...

Relacja dziecko–rodzic w perspektywie gry Użytkowników komputerowej . Wyniki badania nad obecnością gier wideo w rodzinieartykuł naukowy

Relacja dziecko–rodzic w perspektywie gry Użytkowników komputerowej . Wyniki badania nad obecnością gier wideo w rodzinie

Damian Gałuszka

Wydawnictwo Adam Marszałek

Gry wideo są współcześnie istotnym elementem kultury i gospodarki. Wraz z rozwojem technologii branża gier wideo rozrasta się i rośnie grono fanów-użytkowników. Coraz młodsza część pokolenia sięga po taką formę rozrywki i poświęca jej dużą część czasu. W publikacji dokonano analizy problematyki związanej z rolą gier wideo w codziennym życiu człowieka i poruszono zagadnienia dotyczące socjalizacji ...

Badania gier wideo z perspektywy edukacji medialnej. Analiza i rekomendacje

Badania gier wideo z perspektywy edukacji medialnej. Analiza i rekomendacje

Gry są jedną z najbardziej atrakcyjnych form rozrywki nie tylko dla dzieci ale również dla młodzieży czy osób starszych. Przez lata ta forma spędzania wolnego czasu i oderwania się od codziennych obowiązków zyskiwała na popularności. Dziś zmienił się model gier. Tradycyjne zostały zastąpione nowoczesnym, którym charakter nadaje postęp technologiczny. W publikacji poruszono kwestie związane z wykor...

Kompendium gier wideo. Poradnik dla rodziców

Kompendium gier wideo. Poradnik dla rodziców

Gry od lat stanowią doskonałą formę rozrywki, grali w nie dziadkowie, rodzice, grają dzieci. Ekspansja cyfrowych technologii rozszerzyła katalog produktów o nowe gry online. Twórcy dokładają wszelkich starań, żeby każdy niezależnie od wieku czy zainteresowań znalazł atrakcyjne, dopasowane do swoich potrzeb produkty. Dziś ta powszechnie dostępna forma rozrywki zajmuje ważne miejsce w życiu dzieci i...

Szanowni Państwo,

W związku z obowiązującym od 25 maja rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016 - 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem ich danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako RODO, GDPR lub Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych) - Prosimy o zapoznanie się z niniejszą informacją. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych oraz przekazujemy informacje o tzw. cookies.

Klikając "Przejdź do strony" lub zamykając okno, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody.

W związku z powyższym, w Polityce prywatności znajdziecie Państwo informacje dotyczące przetwarzania Państwa danych osobowych przez Stowarzyszenie Miasta w Internecie z siedzibą w Tarnowie, ul. Krakowska 11a oraz zasady, na jakich będzie się to obecnie odbywać.
Niniejsza informacja nie wymaga od Państwa żadnych dodatkowych działań.

Pełna informacja