Biblioteka Cyfrowa

KOMPETENCJE CYFROWE. PROGRAM SZKOLENIA STACJONARNEGOopis dobrej praktyki, broszura, program szkolenia

KOMPETENCJE CYFROWE. PROGRAM SZKOLENIA STACJONARNEGO

Łukasz Fiebich

Wyższa Szkoła Zarządzania i Administracji w Opolu

Kompetencje cyfrowe stały się współcześnie kompetencjami kluczowymi, umożliwiającymi aktywne uczestnictwo w codziennym życiu i skuteczne realizowanie zadań z tego wynikających. Priorytetem edukacji jest więc kształcenie i doskonalenie umiejętności umożliwiających korzystanie z TIK. Publikowany materiał zawiera program  szkolenia przygotowanego i realizowanego przez Wyższą Szkołę Zarządzania i Admi...

Praca metodą projektu. Materiały szkolenioweprogram szkolenia

Praca metodą projektu. Materiały szkoleniowe

Metoda projektu jest jedną z metod kształcenia, która w swoich strategiach kładzie duży nacisk na aktywizację ucznia w procesie nabywania wiedzy i umiejętności. Publikowane materiały szkoleniowe zawierają wiele cennych informacji dotyczących wdrażania metody projektu do dydaktyki, pokazują możliwości wykorzystania metody w praktyce i sposób planowania pracy, która ma przynieść zamierzone efekty ed...

Kompetencje cyfrowe. Program szkolenia e-lerningowegoprogram szkolenia

Kompetencje cyfrowe. Program szkolenia e-lerningowego

Łukasz Fiebich

Wyższa Szkoła Zarządzania i Administracji w Opolu

Dynamika zmian jakich jesteśmy współcześnie świadkami stawia człowieka przed koniecznością dopasowania się do nich. Tempo wprowadzania innowacyjnych technologii jest tak duże, że niejednokrotnie człowiek pozostawiony sam sobie w obliczu wyzwań cyfrowego świata nie jest w stanie sobie poradzić. Podnoszenie i doskonalenie kompetencji stało się nie tyle możliwością co koniecznością. Programy szkoleni...

Nauczyciel przyszłości w Edukacji na Nowo – refleksje i wnioski ze szkolenia pilotażowego projektu

Nauczyciel przyszłości w Edukacji na Nowo – refleksje i wnioski ze szkolenia pilotażowego projektu

Rozwój cyfrowych technologii wprowadził wiele zmian do systemu edukacji. Wyzwania jakim musi sprostać szkolnictwo wyznaczają nowe cele i nowe podejście do nauczania i uczenia się. Zmiany te nie dotyczą tylko kwestii przekazywania wiedzy, ale wymagają współdziałania całego środowiska edukacyjnego, w którym współgrać muszą wszystkie jego elementy, takie jak uczący się, nauczyciele, treści, obiekty o...