Biblioteka Cyfrowa

Najnowsze teorie uczenia w epoce cyfrowejartykuł naukowy

Najnowsze teorie uczenia w epoce cyfrowej

Magdalena Donderowicz

Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego

Wiek XX przyniósł wiele zmian związanych z rozwojem mediów, tak więc rzeczywistość, w której wzrasta i wychowuje się współczesny człowiek jest zupełnie inna niż ta sprzed epoki nowoczesnych technologii. Z każdym upływającym rokiem ekspansja nowoczesnych technologii zmieniała sposób funkcjonowania człowieka, w tym sposób zdobywania informacji i wiedzy. Zmianom ulegać zaczęły koncepcje pedagogiczne,...

Uczenie się wspomagane metodami i narzędziami ICT w perspektywie dyskursu konektywistycznego.

Uczenie się wspomagane metodami i narzędziami ICT w perspektywie dyskursu konektywistycznego.

Postęp w dziedzinie ICT to przede wszystkim nieustanny rozwój technologii mobilnych. Korzyści jakie niesie, dotyczą każdej sfery życia. Nowoczesne urządzenia, szybka transmisja danych, mobilność, dostęp do portali społecznościowych, to tylko niektóre z desygnatów współczesnej ICT. W świetle nowych trendów ICT, które dostarczają edukacji coraz to nowych narzędzi kognitywnych, w tym kulturowo wartoś...