Prezentacje
Ilość: 28
Dr hab. Jacek Pyżalski, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Co ważnego (i czasami) nowego dla edukacji mówią wyniki najnowszych badań EU Kids Online 2018?
Dorota Pietrzak, Fundacja Digital Poland
Kompetencje AI w Polsce na podstawie danych LinkedIn
Paweł Nowak, Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego; Katedra Informatyki Ekonomicznej, Uniwersytet Łódzki
Badanie kompetencji cyfrowych pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Łódzkiego
Katarzyna Śledziewska, DELab, Uniwersytet Warszawski
Edukacja wyższa a nauczanie kompetencji przyszłości
Dr Joanna Rabiega-Wiśniewska, Katarzyna Szwedor, Fundacja Pro Cultura
Reflection on action – badania kompetencji cyfrowych uczniów i nauczycieli w projekcie KoderJunior
Wojciech Szajnar, Centrum Projektów Polska Cyfrowa
Edukacja cyfrowa w programach perspektywy budżetowej UE - lekcja lat 2014-2021 i pierwsze intuicje
Rafał Sukiennik, Departament Rozwoju Cyfrowego Ministerstwa Inwestycji i Rozwoju
Program Polska Cyfrowa
Izabela Rusin, Wyższa Szkoła Humanitas w Sosnowcu
Edukacja cyfrowa w Polsce
Dr Elżbieta Dydak, Fundacja Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego
Doświadczenia z projektów perspektywy 2014-2020
Jacek Wojnarowski, Szerokie Porozumienie na rzecz Umiejętności Cyfrowych
Doświadczenia z projektów perspektywy 2014-2020
Grzegorz Pytkowski, Maciej Krzyżanowski, Asseco Data Systems
Rozwiązania VR jako narzędzie dydaktyczne na przykładzie „Wirtualnej Sceny Zbrodni”, Wydziału Prawa, Administracji i Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego
Robert Turski, Marcin Wolski, Edukacja 3.0, Puławy
Analiza VR/AR jako narzędzi wspomagających nauczanie
Marek Szafraniec, Regionalny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli "WOM" w Katowicach
Webquest w cyfrowej szkole
Oktawia Gorzeńska, XVII Liceum Ogólnokształcące w Gdyni, Ruch „Wiosna Edukacji”
Cyfrowa szkoła o ludzkiej twarzy - jak skutecznie wprowadzać technologie w edukacji?
Dr Danuta Morańska, Instytut Innowacyjnej Edukacji, Wyższa Szkoła Humanitas w Sosnowcu
Kształcenie przyszłych nauczycieli - współczesne wyzwania dla dydaktyki akademickiej
Dr Justyna Pokojska, DELab, Uniwersytet Warszawski
Szkolna kultura cyfrowa a wymogi współczesnego rynku pracy
Dr Anna Michniuk, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Wykład nie musi być nudny! - o interaktywnym prowadzeniu wykładów z zastosowaniem nowych mediów
Marcin Paks, BeCREO Technologies Sp. z o.o.
STEAM vs STEM - nauczanie przez doświadczanie
Marek Banaszak, Katedra Edukacji i Nowych Mediów, Collegium Da Vinci w Poznaniu
Od przedszkola do seniora - czyli jak uczelnie mogą rozwijać kompetencje cyfrowe słuchaczy w każdym wieku w ramach szerzenia trzeciej misji Uczelni
Marta Machalska, iPro Sp. z o.o.
Wstęp do sesji o elearningu
Dr Krzysztof Wojewodzic, ESCOLA, Warszawa
Elearning w Polsce AD 2019
Małgorzata Kwiatkowska, Wyższa Szkoła Europejska im. ks. J. Tischnera
Elearning w rzeczywistości korporacyjnej
Marta Kozak-Gołębiowska, Akademia Finansów i Biznesu VISTULA
ELearning akademicki w kontekście projektu Polski MOOC
Anna Grygoruk, Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi
Elearning akademicki. Doświadczenia i opinie studentów Polskiego Uniwersytetu Wirtualnego
Dr hab. inż. Jacek Leśkow, Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa – PIB
OSE i ekosystem cyfrowy w szkole
Cecylia Szymańska, Microsoft Polska; Sławomir Świder, Zbigniew Bury, Urząd Miasta Rzeszowa
Microsoft dla edukacji – współpraca z miastami
Izabela Milewska, DIGITALEUROPE, Bruksela
Jakie kompetencje cyfrowe? Okiem przedstawiciela sektora cyfrowego
Dr Maciej Jakubowski, Evidence Institute, Warszawa
Edukacja, rynek pracy i polityka publiczna w czasach cyfrowej dysrupcji
Filmy
Ilość: 9