Prezentacje
Ilość: 18
Grzegorz Ptaszek, Wydział Humanistyczny AGH w Krakowie
Digital literacy, e-skills, digital competency? Próba uporządkowania pola "kompetencje cyfrowe" i co z tego wynika dla działań praktycznych
Dr hab. Marlena Plebańska, Uniwersytet Warszawski, Paulina Orbitowska-Fernandez, Polsko-Angielska Szkoła Podstawowa Mentis w Warszawie
Technologie cyfrowe w nauczaniu przedmiotowym - kluczowe wnioski z raportu Polska szkoła w dobie cyfryzacji. Diagnoza roku 2017
Dr Anna Michniuk, Collegium da Vinci, Poznań
Nowomedialne wspomaganie współczesnej szkoły - niewykorzystane możliwości (raport z badań)
Damian Gałuszka, Instytut Socjologii Uniwersytetu Jagiellońskiego
Nie takie gry wideo straszne, czyli słów kilka o cyfrowej zabawie w nauczaniu
Dr inż. Marta Ciesielka, Akademia Górniczo-Hutnicza, Kraków
WebQuest - od informacji do wiedzy
Dr Sylwia Galanciak, Anna Weiss, Akademia Pedagogiki Specjalnej w Warszawie
Jak wyzwolić dydaktyczny potencjał nowych technologii? - od modeli do praktyki
Dr hab. Zbigniew Osiński, Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
Wizualizacja danych i informacji jako kompetencja oraz metoda kształcenia na studiach wyższych
Justyna Skorupska, Zespół ds. Kompetencji Cyfrowych Rady ds. Cyfryzacji przy Ministrze Cyfryzacji
Sztuczna inteligencja a kompetencje cyfrowe przyszłych pracowników
Beata Ostrowska, Rada ds. Kompetencji Sektora IT
Kompetencje w sektorze IT a Zintegrowany System Kwalifikacji
Natalia Kopeć-Panek, ekspert Instytutu Badań Edukacyjnych
Od kompetencji cyfrowych do kwalifikacji rynkowych w ZSK
Edyta Klimowska-Bobula, Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie
Praktyka województwa małopolskiego we wspieraniu rozwoju kompetencji cyfrowych pracujących Małopolan
Dr Janusz Janczyk, Katolickie Liceum Ogólnokształcące SRKAK
Kompetencje cyfrowe pomijane w kształceniu w Polsce
Marek Banaszak, Collegium da Vinci w Poznaniu
Program „Aktywna Tablica” w realiach polskiej szkoły – czego potrzeba nauczycielom?
Dr Grzegorz Stunża, Uniwersytet Gdański
(Nie)gotowi na smartfony. Media mobilne w rękach dzieci, nastolatków, rodziców i nauczycieli
Lechosław Hojnacki, Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli „WOM” w Bielsku-Białej
TIK w szkołach podstawowych dziś: stan realny i trendy. Jakie zmiany są potrzebne i jak je wspierać?
Ewa Radanowicz, Szkoła Podstawowa w Radowie Małym
Polak potrafi, czyli słów kilka o CYFROmisji w szkołach
Dr Danuta Morańska, Wyższa Szkoła HUMANITAS w Sosnowcu
Kompetencje cyfrowe w szkole a awans zawodowy i doskonalenie zawodowe nauczycieli z certyfikacją kompetencji cyfrowych w tle
Dr Agnieszka Wierzbicka, Uniwersytet Łódzki, Marta Dziubińska, Politechnika Łódzka
„To do list” dla uczelni wyższych w zakresie e-edukacji w 2018r
Zdjęcia
Ilość: 15